سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • کلیه ی خدمات سایت تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.لطفا از پرداخت وجه خودداری نمایید..
  • ""
  • ""
  • همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت آهن و فولاد، چالش‌ها، کاربردها، راهکارها

     

    شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین واحد صنعتی کشور و یکی از مصرف کنندگان عمده انرژی، همواره در راستای اهداف ملی و سیاست‌گذاری‌های کلان کشور حرکت نموده است. اینک افتخار دارد، در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام های موثرتری بردارد.

     یکی از چالش‌های فرا روی کسب و کار، مصرف بهینه انرژی است که سهم عمده‌ای از هزینه‌های تولید را به خود اختصاص داده است و با هدفمند شدن یارانه‌ها شرکت‌ها و سازمان‌ها نیاز دارند برای افزایش بهره‌وری و رقابت‌پذیری در این مقوله با رویکردهای جدید، مصرف انرژی را مدیریت کنند.

    از جمله مؤلفه‌های ایجاد تفاوت در شرکت‌ها و کسب مزیت رقابتی، بهینه‌سازی مصرف انرژی در سطح کلان و خُرد است. در سطح خرد نیاز است آموزش و فرهنگ‌سازی لازم انجام شود، تا مصرف بهینه انرژی جزء رفتار سازمانی کارکنان در آید.

    در سطح کلان نیاز است که در استراتژی و ساختارهای مناسبی طراحی و عملیاتی گردد تا در این مورد بصورت همه جانبه مصرف انرژی مدیریت شود. بهینه‌سازی مصرف انرژی یک فرآیند نظام‌دار و یکپارچه است که در تولید، توزیع و مصرف بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.

    در این راستا شرکت فولاد مبارکه اصفهان بعنوان سازمانی پیشرو، اقدامات و رویکردهای مناسبی را بکار گرفته و برای بهبود آن نیاز دارد از دانش و تجربه اندیشمندان دانشگاهی و صاحب‌نظران صنعت، استفاده نموده و تجارب آنها را سرلوحه اقدامات آتی خود قرار دهد.

     «همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت آهن و فولاد، چالش‌ها، کاربردها، راهکارها » فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات صنایع در مباحث انرژی و تقویت زمینه‌های رونق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

    برای ورود به وب سایت همایش کلیک کنید.