سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • کلیه ی خدمات سایت تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.لطفا از پرداخت وجه خودداری نمایید..
  • ""
  • ""
  • حضور 46 شرکت داخلی و خارجی در کنفرانس بین المللی آلومینیوم

    کنفرانس بین المللی آلومینیوم با حضور 46 شرکت داخلی و خارجی در تاریخ 26 و 27 اردیبهشت امسال در محل هتل امیر کبیر اراک برگزار می شود.

    به گزارش «شاتا» از «ایمیدرو»،«مجید گودرزی»، عضو دبیرخانه دائمی و دبیر شورای سیاست گزاری کنفرانس بین المللی آلومینیوم تصریح کرد: دومین کنفراس بین المللی آلومینیوم با حضور بیش از 400 نفر از اساتید،و دانشجویان، مدیران و کارشناسان و نیز حضور 46 شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
    وی افزود: ویژگی ممتاز کنفراس آلومینیوم ایران با سایر کنفرانس‌های آلومینیوم برگزار شده در منطقه خلیج فارس این است که در ایران برگزاری چنین کنفرانس هایی، محدود به بعد تجاری و بازرگانی نیست، بلکه علاوه بر جنبه تجاری و برخورداری از نمایشگاه جانبی، مقالات علمی و آخرین دست‌آوردهای علمی و پژوهشی متالورژی و مواد کشور و تا حدودی جهان نیز ارائه می‌شود.

    ه گفته مدیر فلزات غیر آهنی ایمیدرو، این سازمان به عنوان یک شرکت مادرتخصصی - که متولی توسعه در بخش معادن و صنایع معدنی و به ویژه فلزات است - توسعه را علاوه بر ایجاد ظرفیت تولید، فرصت بسیار مناسبی می داند تا سیاست‌ها و برنامه‌های آینده و نیز عملکرد گذشته خود را در معرض دید و نقد صاحب‌نظران، به منظور بهره‌گیری بیشتراز پتانسیل ملی قرار دهد.